Familjekväll vid havet

 Mamma hade planerat en havsutflykt på kvällen, så vi åkte till vårt favoritställe.
 
 Det var sååå varmt och härligt i vattnet, jag och Herr Spara var i flera gånger!
 
 Min underbara lillasyster som vi lyckades lura med på picnic. Ragnar älskar henne så mycket.
 
 Mamma hade gjort otroligt god pastasallad med fetaost, oliver, soltorkade tomater, rödlök, nektariner, bacon, kyckling osv, hon hade till och med bröd och smör och flera olika dressingar med!
 
 Till och med efterrätt fick hon med! Kladdkaka, vispad grädde och ungefär världens godaste hallon.
 
Jag var helt klart väldigt nöjd med kvällen som min fina mami hade planerat och fixat. Vi skämtade och skrattade åt att jag tog bilder för spar-bloggen, "perfekt nu kan jag ge alla mitt bästa spartips - snylta på era föräldrar!".
 
Livet | |
Upp