Utgifterna so far:

Från första juli till idag har våra utgifter sett ut såhär:
 
  • Husdjur: 159 kr (fästingplockare och betalning av kloklipp)
  • Matvaror: 1862 kr
  • Hygien: 229 kr
  • Hälsa: 776 kr (Jag köpte KSM-66 för flera månader)
  • Hämtmat/fikor: 885 kr
  • Presenter: 906 kr
  • Hobby/aktiviteter: 330 kr
  • Materiella ting: 10 r (ett mobilskal)
  • Räkningar: 99 kr (min mobilräkning är det enda som dragits hittills) 
Totalt landar det på 5256, vilket gör mig lite orolig för hur resten av månaden ska gå. Sommaren kostar ju oftast lite extra och Herr Spara gick på semester i fredags. De räkningar som kommer i slutet av månaden brukar landa på runt 12 000 så om vi fortsätter i samma takt så har vi spenderat mellan 22 000-23 000 när månaden är slut. Herr Spara får ut 25 000 och jag får för det mesta inte ut någonting men jag har jobbat lite nu och borde få ut runt 5000 kr i juli. Det känns alltid som att man kunde ha sparat bättre men samtidigt vill vi inte behöva stressa över pengar heller.  
 
 
Imorgon åker vi på minisemester i värmland det ska bli helt underbart!
Livet | |
Upp