Spenderande Fru Spara

Denna vecka får en del extra utgifter (95 kr på lunch och 398 för KSM-66)  jag hoppas på ett lugnare tempo framöver. Samtidigt är väl semestertider inte den delen av året man sparar som mest kanske. 
 
Idag har jag träffat en vän på lunch, det var supertrevligt. Jag föredrar att träffa folk på en fika/lunch ute för då är det mycket lättare att runda av och gå hem, annars blir det lätt att man umgås jättelänge fast att man kanske inte riktigt har tid. Det blev en kebabtallrik + dricka för 95 kr, lite högt vid lunchtid tycker jag, men det var det värt att få sällskapa med en vän. 
 
Jag tog min sista KSM-66-tablett när jag vaknade idag så jag passade på att köpa nya. Jag sparade 40 kr på att köpa två samtidigt så jag passade på. Jag är mentalt stabilare när jag äter dessa tabletter + magnesium, dessutom verkar jag hålla mig helt undan från förkylningar. Sen om det är placebo eller inte är skitsamma för mig, så länge jag mår bra är det värt varenda krona.
 
 
Livet | ashwagandha, ashwagandha blogg, ashwagandha recension, ksm 66, ksm-66, ksm66 | |
Upp